21 Απρ 2009

Για να μην ξεχνάμε...


Από την http://poliorkimeni-kaithpan.blogspot.com/

>Ότι δε σε σκοτώνει ,σε κάνει πιο δυνατό!!ΠΑΠΑΡΙΕΣ

Εγκλώβισαν,κάποιοι εθνικόφρονες κρετίνοι,μια ολόκληρη γενιά,εξαφάνισαν την αισθητική του νου, έκαναν το φόβο θρησκεία,το καρακίτς...προσευχή, την υποκρισία ευαγγέλιο!
Μου έκλεψαν την εφηβεία॥σιχάθηκα το ...τσάμικο τα δημοτικά άσματα,τους παπάδες και την εκκλησία,τους καθηγητές μου και το γυμνασιάρχη,όλους αυτούς ( και ήταν, ΟΙ πολλοί),που συνέχισαν να ζουν με το σλόγκαν"όπου βλέπεις φαί να πηγαίνεις,όπου βλέπεις ξύλο να φεύγεις"!
Ένα βράδυ του Μάη του"1967",πήραν τα σκυλιά ,μέσα από το σπίτι, τον μεγάλο αδελφό μου...
Στα δεκατρία μου,έμαθα τα έκτακτα στρατοδικεία,τις φυλακές αβέρωφ,κορυδαλού,αργότερα το ΕΑΤ-ΕΣΑ,το Σπανό το Θεοφιλογιαννάκο,είδα το μπαμπά να ασπρίζει ,εν μια νυχτί,τη μαμά να γερνάει και να κλαίει ολημερίς και μένα να γίνομαι σκληρή προς όλους και αντιδραστική।....
Όταν στην Ευρώπη και την Αμερική δημιουργούσαν πολιτισμό,εμάς εδώ μας καλιεργούσαν,τα φρούτα της πνευματικής επάρκειας??του κάθε γελοίου φώσκολου και του αγνώστου πολέμου του,μας έδειχναν τα καπέλα της δέσποινας και την υποκουλτούρα του κάθε γελοίου ξεμωραμένου φασιστοειδούς....Περίσεψαν τα ανδρείκελα,η συνέχεια κάποιων άλλων επώνυμων ταγματασφαλιτών και εθνικοφρόνων (εθνικός και άφρων)।
Κυκλοφορούσα με τον προσωπικό ασφαλίτη μου το Πολυχρόνη,κακό χρόνο νάχει,καθότι άπειρες φορές μου έκανε σωματική ερευνα το καθήκι ,θωπεύοντάς με,ο αλήτης...ο εθνικόφρων...
Στην οικογένεια τότε συμπαραστάθηκαν ΜΟΝΟ κάποιοι γείτονες οι οποιοι ΔΕΝ ήταν δημόσιοι υπάλληλοι(μη χάσουν τη δουλίτσα τους)....
Επτά χρόνια λαίλαπας,γύρισαν το τόπο μου εβδομήντα χρόνια πίσω...πάλι επιβίωσαν οι φελλοί,και για να μη ξεχνάμε ...κάποιοι (οι πολλοί) υποδέχτηκαν τον τριανταφυλίδη τον αρχιεθνικόφρωνα με τα ωραία φρύδια,με κεριά στο σύνταγμα μετά το πούλημα της Κύπρου και το πέρας???της δικτατορίας,ως ανάσταση....και στις εκλογές του έδωσαν πενήντα κάτι...αυτοί είμαστε οι έλληνεςΛάδι πολύ και τηγανίτα τίποτα!!!!