30 Δεκ 2009

«Ναι, είμαι κι εγώ βαθύ Πασόκ!»

Μετά το άρθρο του Κώστα Γερονικολού «Το "Βαθύ" ΠΑΣΟΚ», δημιουργήθηκε σελίδα στο facebook με τίτλο "ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ":

"Εάν το να είσαι «Βαθύ ΠΑΣΟΚ» σημαίνει υποστήριξη στον Γιώργο Παπανδρέου και στην επανειλημμένη δέσμευση του για εφαρμογή από την Κυβέρνηση μας ενός Προγράμματος το οποίο όλοι εμείς προετοιμάσαμε και υποστηρίξαμε, κι εάν σημαίνει εφαρμογή μίας σοσιαλιστικής πολιτικής σε αντίθεση με τις διεθνώς αποτυχημένες πολιτικές που κάποιοι εξακολουθούν να προσπαθούν να μας επιβάλουν, τότε ΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ!"

Εάν το να είσαι «Βαθύ ΠΑΣΟΚ» σημαίνει υποστήριξη στον Γιώργο Παπανδρέου και στην επανειλημμένη δέσμευση του για εφαρμογή από την Κυβέρνηση μας ενός Προγράμματος το οποίο όλοι εμείς προετοιμάσαμε και υποστηρίξαμε, κι εάν σημαίνει εφαρμογή μίας σοσιαλιστικής πολιτικής σε αντίθεση με τις διεθνώς αποτυχημένες πολιτικές που κάποιοι εξακολουθούν να προσπαθούν να μας επιβάλουν, τότε ΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ!

http://www.facebook.com/pages/EIMAI-KI-EGO-BATHY-PASOK/224000647212?ref=nf