3 Φεβ 2012

Κύριος ο κλεφτάκος


Έχω τον δικό μου, προσωπικό κλεφτάκο!
Είχα την υποψία, τώρα πιά όμως, μετά από τρεις διαρρήξεις του αυτοκινήτου, έχει γίνει βεβαιότητα.
Είναι προσεκτικός, σχεδόν… ευγενικός θα έλεγα, κοιτάει να μην προκαλέσει καμία ζημιά στο smartάκι και απαλλοτριώνει (όπως θα έλεγε κι ο Κουφοντίνας) μόνο αυτά που χρειάζεται.
Σε μια θήκη στο ταμπλό του smart έχω πάντα μερικά ψιλά για τους τύπους που καθαρίζουν τα τζάμια στα φανάρια ή για καμιά συμπαθητική φατσούλα που πουλάει χαρτομάντιλα. Μαζί κείτονται ένα μολύβι, ένα στυλό, ένα κουτί τσίχλες, μια… πιπίλα της Αθηνάς και ένα σταυρουδάκι που μου έδωσε μια μέρα ένας άγνωστος κυριούλης που με είδε να μπαίνω στο αυτοκίνητο με τη βακτηρία και δε μου κάνει καρδιά να το πετάξω. Μερικές φορές βάζω και κάποιο χαρτονόμισμα των 5-10 ευρώ καβάτζα μην τυχόν και ξεμείνω.
Πριν λίγες ημέρες, ενώ ήμουν σίγουρος ότι είχα ένα χαρτονόμισμα και πέντε-έξι 50λεπτα, είδα στο ντουλαπάκι μόνο κάτι πολύ ψιλά νομίσματα των 1-2 λεπτών και έλειπαν και οι τσίχλες! Θεώρησα ότι τα είχε πάρει η Κατερίνα, παρότι το αρνήθηκε όταν την πήρα τηλέφωνο να φωνάξω για τη μη αντικατάσταση των dentyne
Προχθές το πρωί, το συρταράκι το οποίο είχε ξαναφορτωθεί με ψιλά ήταν βγαλμένο και αφημένο στο κάθισμα του συνοδηγού. Έλειπαν τα ψιλά, αλλά όλα τα υπόλοιπα ήταν στη θέση τους και… τακτοποιημένα. Δεν είχε πειραχτεί τίποτα άλλο από το αυτοκίνητο!
Σήμερα, όταν η Κατερίνα κατέβασε το πρωί κάτω την μικρή για να πάει στον παιδικό σταθμό είδε πεσμένο κάτω, πίσω από το πορτμπαγκάζ του smart, το καρτελάκι φίρμας μαγαζιού δύο τσάντες από το οποίο υπήρχαν μέσα στο αυτοκίνητο για να αλλαχθεί κάποια στιγμή το περιεχόμενο. Άνοιξε παραξενεμένη το smart και… ο τυπάκος είχε πάρει ένα ζευγάρι γυναικεία γάντια που ήταν στην μία τσάντα, ενώ δεν είχε πειράξει την άλλη που είχε ένα αντικείμενο κουζίνας. Είχε βεβαίως απαλλοτριώσει και τα ψιλά, αφήνοντας όμως τα δίλεπτα!    
Δεν σας κρύβω ότι… αγριεύομαι λίγο, αλλά μου έχει γίνει πολύ συμπαθής που ανοίγει το αυτοκίνητο, παίρνει μόνο ότι μπορεί να του φανεί χρήσιμο και δεν κάνει καμιά ζημιά.
θα συνεχίσω να βάζω κάποια χρήματα, θα δοκιμάσω να αφήσω και κάποια ρούχα ίσως, ενώ η Κατερίνα είπε ότι θα του φτιάξει και… κέικ!
Τί άλλο να κάνω;