9 Απρ 2013

Τραμπουκισμός και φοροδιαφυγή


Κάλεσα την εταιρεία Αφοι Σωτηρόπουλοι ΕΠΕ με τον διακριτικό τίτλο «ΑΘΗΝΑ CONTAINERS» που εδρεύει στην Λ. Βουλιαγμενης 36, Αργυρουπολη (http://www.athinacontainers.gr) για να μαζέψει περίπου 40 σακούλες με μπάζα που είχα κατεβάσει στο πεζοδρόμιο του σπιτιού μου.
Η τιμή που συμφωνήθηκε τηλεφωνικώς για αυτή την υπηρεσία τους ήταν 80 ευρώ!
Η φόρτωση έγινε και όταν πήγα να πληρώσω τον οδηγό του ζήτησα τη νόμιμη απόδειξη. Με έκπληξη μου απάντησε ότι δεν έχει κάτι τέτοιο και ότι αν θέλω μπορώ να γράψω εγώ ένα χαρτί να μου το υπογράψει!
Στην εύλογη ένστασή μου, πήρε τηλέφωνο στην εταιρεία όπου μου μίλησε μία κυρία η οποία είπε πως αν θέλω απόδειξη θα πρέπει να τους πληρώσω plus το ΦΠΑ 23%. Αρνήθηκα λέγοντας ότι αθετούν τη συμφωνία μας.
Η εταιρία τότε έδωσε  εντολή στον οδηγό να αδειάσει τον κάδο με ανατροπή στο δρόμο και να φύγει! Αποτέλεσμα ήταν, φυσικά, να σκιστούν οι σακούλες και να γεμίσει με μπάζα τόσο το πεζοδρόμιο όσο και ο δρόμος. Μπάζα που έπρεπε να μαζευτούν σε σακούλες πάλι από την αρχή για να φορτωθούν σε άλλο κάδο…
Πώς μπορεί να προστατευτεί ο πολίτης από τέτοιες συμπεριφορές;