27 Ιαν 2009

Δημοκρατικά!..



Πρώτον, απολογούμαι για την καθυστερημένη απάντηση αλλά έλειπα στα... εξωτερικά. Δεύτερον, απολογούμαι για την οφθαλμοφανή έλλειψη εγκεφάλου - με την ανάλογη ουσία βέβαια - αλλά και την πλήρη απουσία... skills(!!!) δημιουργικής γραφής η οποία θα μου ήταν απαραίτητη ώστε να επικοινωνήσω μέσω email με τους "δημοκρατικούς".

Βέβαια, ζητώ την επιείκεια του δικαστηρίου διότι ναι μεν τα... skills τα μαζεύεις σκοτώνοντας δράκους, με τον εγκέφαλο όμως τι να κάνεις;... ό,τι του έλαχε του καθενός! άλλοι με λοβοτομή, άλλοι με τους "δημοκρατικούς" κι άλλοι κολλημένοι στην παλιά εποχή των ξεκάθαρων θέσεων, γραμμών και απόψεων. Η ζωή είναι άδικη, όπως προσπαθώ να πω στην 8χρονη κόρη μου.

Επί της διαδικασίας, δε, που μου προτείνει ο αγαπητός αναγνώστης – σε άψογα greeklish τα οποία με κάνουν να βγάζω φλύκταινες – έχω να πω οτι οποιαδήποτε άποψη μπορώ να έχω για τον επαγγελματικό μου χώρο θα τη συζητήσω και θα θέσω τις απόψεις μου με τους συναδέλφους μου, αντί να αρχίσω να στέλνω mail και να παίρνω τηλέφωνα στα κόμματα. Πόσο μάλλον όταν τα κόμματα αυτά έχουν το τρίπτυχο «πατρίς – θρησκεία – οικογένεια» ως πυλώνα των θέσεών τους.

Επίσης, για να μη μπερδευόμαστε, δικό μου είναι το blog, ό,τι μου γουστάρει θα γράφω και σε όποιον θέλω θα τα χώνω, πόσο μάλλον όταν του δίνω ελεύθερο βήμα να απαντήσει. Αν με κάνει «τούρμπο» ο κάθε μαλακοκάβλης (αχ! Μου άρεσε αυτό...) με αυτά που λέει, δε θα ζητήσω την άδεια κανενός για να του τα χώσω, ούτε αντί για καντήλια θα ανοίξουμε «ουσιαστικό διάλογο» για το πώς η καλή χρήση του συντακτικού από τα παιδάκια με τα μαρκούτσια θα αποτελέσει τον καταλύτη για τη θλιβερή κατάντια στο χώρο του Τύπου όπου τα μισά ρεπορτάζ είναι πληρωμένα και τα άλλα μισά κατευθυνόμενα.

Δε μπορώ να καταλάβω πώς θα κάνεις λιγότερο κάθαρμα τον Ψυχάρη αν πιστοποιήσεις οτι οι «δημοσιογράφοι» του Στάρ ξέρουν Ελληνικά. Και δεν είμαι αρκούντως πιστοποιημένος για να αντιληφθώ με ποιόν τρόπο «...η λειτουργική απαγόρευση διαφήμισης παιδικών παιχνιδιών και ανθυγιεινών τροφών στις ζώνες παιδικής τηλεθέασης, η ενίσχυση μετάδοσης εκπομπών υγιεινής διατροφής και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης κα.» θα περιορίσει το φαινόμενο Κουρήδων, Τράγκηδων, Καρατζαφέρηδων, και της καινούριας γενιάς απατεώνων που έχει προκύψει την τελευταία 15ετία. Είμαι, δε, απολύτως κάφρος, γκρινιάρης, άδειος επιχειρημάτων, μίζερος και ακατάλληλος για γραφιάς όταν αδυνατώ να κατανοήσω γιατί τα πτυχία του καταπληκτικού στη γραφή του Πρετεντέρη τον κάνουν λιγότερο μαλάκα, γλύφτη και κατευθυνόμενο.

Παραδείγματα τέλος γιατί θα χρειαστεί ολόκληρο βιβλίο μπας και καταλάβουν οι «δημοκρατικοί» τι εννοούμε εμείς τα φασιστάκια.

Αγαπητέ μου ανώνυμε δημοκρατικέ, αν ήθελα να γράφω mail, να τηλεφωνώ, να γράφω μπροσούρες και να συμβουλεύω κόμματα και αποκόμματα, θα το είχα κάνει και θα το είχα εκμεταλλευτεί, δε θα περίμενα το κυριλέ ΛΑΟΣ για να αρχίσω. Προτιμώ την ελευθερία του λόγου και των απόψεών μου, τα οποία μπορεί να μην προσφέρουν τίποτα όπως λες, μπορεί πάλι και να κάνουν κάποιους να σκέφτονται πώς ο πρώην διευθυντής της Γιάννας μπερδεύτηκε με κάποιους από το «κόμμα» του Παπαθεμελή όπως και με τίνος χρήματα και τι επιδιώξεις η ψευτοκουλτουρέ αστική ελίτ βγήκε από τις μουχλιασμένες λέσχες και ψάχνει ερείσματα σε μια κοινωνία την οποία μέχρι χθες αγνοούσε και σνόμπαρε.