Τούνη, Μιθριδάτης, Αστυπάλαια, Καλάσνικοφ, εκτελέσεις ψυχών κι ανθρώπων. Μωυσής, Λατινοπούλου, αξύριστες μασχάλες, ταγάρια, ΔΑΠίτισες-ροφοί, ριάλιτι και εφοπλιστές που χέζουν κυβερνήσεις. Σχολεία χωρίς παιδεία και ένας μπατσάκος για κάθε πρόβλημα. Κεντροδεξιά και κεντροαριστερά χωρίς να βρίσκουν κέντρο. Φαγητά michelen, δόσεις μέχρι να πεθάνουν τα παιδιά σου, μουσικά πανηγύρια, διάλογοι κωφών Και όλα αυτά ένας αχταρμάς από άσχετους τίτλους και εικόνες. Νικητής όποιος μπερδέψει πιο πολύ. Νικητής ο Ατζούν! (Δεν ξέρω ποιός είναι αυτός αλλά είναι πρώτο θέμα στο Θέμα!)
2 Ιουν 2021
Media
Τούνη, Μιθριδάτης, Αστυπάλαια, Καλάσνικοφ, εκτελέσεις ψυχών κι ανθρώπων. Μωυσής, Λατινοπούλου, αξύριστες μασχάλες, ταγάρια, ΔΑΠίτισες-ροφοί, ριάλιτι και εφοπλιστές που χέζουν κυβερνήσεις. Σχολεία χωρίς παιδεία και ένας μπατσάκος για κάθε πρόβλημα. Κεντροδεξιά και κεντροαριστερά χωρίς να βρίσκουν κέντρο. Φαγητά michelen, δόσεις μέχρι να πεθάνουν τα παιδιά σου, μουσικά πανηγύρια, διάλογοι κωφών Και όλα αυτά ένας αχταρμάς από άσχετους τίτλους και εικόνες. Νικητής όποιος μπερδέψει πιο πολύ. Νικητής ο Ατζούν! (Δεν ξέρω ποιός είναι αυτός αλλά είναι πρώτο θέμα στο Θέμα!)
27 Φεβ 2021
Ξεμπούκωμα
Ματιά στον καθρέφτη. Καθαρός. Αριστερά μέχρι την ανηφόρα
κάτι ιχήδες. Δεξιά σκουτεράδες με χαρούμενα κοριτσάκια για συνοδηγούς. Μπάτσοι πουθενά.
Άδεια λεωφόρος, ήλιος, λίγο αεράκι, πολλά άλογα για τα χέρια μου και πολύ μπάσο
να βροντάει από τις δύο μπούκες της εξάτμισης. Θα πνιγώ στην Σεροτονίνη!
Πρώτη. Ξερογκαζιά. Το παιδάκι στο πίσω κάθισμα του Άουντι με
κοιτά. Ζηλεύεις μικρέ, αλλά δεν το ξέρεις, σκέφτομαι. Κλείνω ζελατίνα, ανεβάζω
στροφές. Πράσινο. Αποσυμπλέκω. Γειά σας μαλάκες.
Αριστερά στην παραλιακή, σκάει η δευτέρα και πριν ουρλιάξει
η Τρίτη έχει τελειώσει η ευθεία. Κλείνω γκάζι και δε χρειάζεται καν να φρενάρω
για να μπω στη δεξιά κλειστή. Ανοίγω ξανά κάπως άγαρμπα και ο πίσω τροχός
επαναστατεί. Ήσυχα μεγάλε, ακόμα δεν ξεκίνησες.
Κόβω, ανεβάζω νορμάλ, χαμηλώνω και πάω με τα νερά της. Για
να σε δω καλή μου. Διπλό κατέβασμα και
το μωρό ουρλιάζει από χαρά. 156 ιταλικές φοράδες με τραβάνε από τους καρπούς.
Περνάω δίχως αύριο την ευθεία στο Ribas και το πάρκινγκ δεξιά και παίρνω θέση
για τη μεγάλη αριστερή. Οι παλάμες έχουν ιδρώσει, με Τρίτη καλά είναι ή έκανα
μαλακία; Μέχρι να αποφασίσω έρχεται η σούπερ κλειστή παρατεταμένη δεξιά για τις
τρύπες του Καραμανλή. Δαγκώνω τα χείλια και τραβάω το κτήνος να πέσει στην
τροχιά. Το αποδέχεται αμέσως. Μέσα στο τουνελάκι χτυπάω την κόρνα όπως κάναμε καμιά
σαρανταριά παρά λίγο χρόνια πριν με τα
παπιά. Χαμόγελο μέχρι τ αυτιά.
Χαλαρά αριστερά, χαλαρά στη μεγάλη δεξιά που περνάει από το
άνοιγμα για την παραλία. Γουργουρητό στις 3000 στροφές. Ανεβάζω σταδιακά
βλέποντας πράσινο το φανάρι στην Αγ. Μαρίνα. Παρτάρει. Βρυχάται.
Τετάρτη και ανοιχτή δεξιά-αριστερά. Φεύγει το μπροστινό στα
σαμαράκια ίσα για να μαγκώσει αμέσως μετά και να προλάβω εγώ να ιδρώσω.
Κατηφόρα προς την γαλάζια ακτή με 180 χαλαρά.
Δεξιά η θάλασσα, δεξιά και ο ήλιος. Θέλω να το λυσσάξω.
Είναι όμως πιο καλό απ ότι εγώ. Τα όρια της μηχανής είναι πολύ πιο πέρα από τις
οδηγικές μου ικανότητες. Καλύτερα θα έλεγε ο αδαής. Γελάω μόνος μου μέσα από το
κράνος. Ξέρεις καλέ μου πώς εκδικείται όσους δεν σέβονται η Ιταλίδα;
Τα 1262κε του Testastretta έχουν ζεσταθεί πια, έχουν
ζεστάνει και τα λάστιχα. Ανοίγω γκάζι και θέλει να με ξεκολλήσει από τη σέλα. Άπειρη
η ροπή, σχεδόν 130 Nm. Κτήνος.
Έχουμε βρει ρυθμό. Δύο εραστές που ψάχνουν την κορύφωση. Ακούω κάθε της ήχο
πίσω από το ουρλιαχτό της εξάτμισης, ακούει κάθε μου κίνηση στο σώμα ή τον
καρπό.
Περνάω χωρίς να το καταλάβω Σαρωνίδα και Ανάβυσσο και με
ανεβασμένο ρυθμό είμαι στις στροφές για Σούνιο. Δεν σκέφτομαι τίποτα, δεν
υπάρχει χθες και αύριο. Σχεδόν δεν υπάρχει ούτε το τώρα. Έχω νικήσει το
χωροχρόνο.
Δάκρυα έχουν γεμίσει τα μάτια μου. Βλέπω θολά. Με πάει μόνη της.
Με οδηγεί αυτή, εγώ απλά ακολουθώ τα βίτσια της. Ανοίγω τη ζελατίνα. Έτσι κι
αλλιώς δεν έχει νόημα. Θέλω σαν τρελός να βγάλω το κράνος.
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. «Να ζήσω ή να πεθάνω σ ένα
φλαμέγκο επάνω»;
Αν μου έλεγαν πώς θέλεις να φύγεις, «έτσι» θα έλεγα και θα ‘κανα
ευθεία τη στροφή με τα γκρέμια που βλέπουν αιώνες τώρα το ναό του Ποσειδώνα.
Σούνιο. Στάση, σβήσιμο μοτέρ, κατέβασμα σταντ, βγάλσιμο
κράνους, ξεκούμπωμα μπουφάν μέχρι το στήθος. Τα δάχτυλα βγαίνουν από τα
καλοκαιρινά γάντια και τρεμάμενα ακόμα ψάχνουν στην τσέπη τα camel άφιλτρα και τον αναπτήρα.
Μισό τσιγάρο η πρώτη τζούρα και χάδι στο βαθύ γκρίζο ντεπόζιτο.
Σ ευχαριστώ…
19 Φεβ 2021
Θα καταφέρουν να "δικαιώσουν" τον Κουφοντίνα;
Όταν εκείνο τον μακρινό Ιούλιο του 2002, ο μύθος της 17Ν κατέρρεε
εν μέσω ενός μπαράζ συλλήψεων κάτι απίθανων λούμπεν τύπων, όταν το «φάντασμα»
πήρε σάρκα και οστά, αυτό που αποκαλύφθηκε έζεχνε. Όσοι περίμεναν να δουν μια
καλοστημένη οργάνωση με θεωρητικό υπόβαθρο, είδαν στους τηλεοπτικούς τους δέκτες τους…
αδελφούς Ξηρούς και ως καθοδηγητή έναν κακιασμένο γεροξεκούτη με δίπατο -ροζ- εξοχικό
στους Λειψούς!..
Μια παρένθεση εδώ για να πούμε ότι αυτό που που έφτιαξε την
καριέρα του Χρυσοχοϊδη δεν ήταν τόσο το λαχείο της βόμβας που έσκασε στα χέρια
του Σάββα Ξηρού, όσο το γεγονός ότι έδωσε γη και ύδωρ στις ξένες υπηρεσίες να
αλωνίσουν και επέβαλλε υπό τις εντολές τους πλήρες μπλακ άουτ τόσο στους δημοσιογράφους
όσο και στους αξιωματικούς της ΕΛΑΣ πλην αντιτρομοκρατικής. Η ενημέρωση για
πρώτη φορά γινόταν μέσα από ένα κανάλι πληροφόρησης, αυτό που έδινε το
υπουργείο. Είχαν αποκλειστεί οι αστυνομικοί συντάκτες και ενημέρωση «ρουλεμάν» είχαν
οι πολιτικοί συντάκτες και οι διευθυντές, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων προθύμων
τηλεοπτικών παπαγάλων. Αυτά εκ των έσω και δε χωρούν αμφισβήτηση. Ήταν άλλωστε
πρόβα και για το ίδιο που συνέβη και με τους Ολυμπιακούς αγώνες και όσων
ακολουθούσαν…
Κλείνει η παρένθεση.
Ο μόνος που έδειχνε να ξεφεύγει από το μίζερο σκηνικό των
χασικλήδων εκτελεστών ήταν και ο μόνος που δεν κατάφεραν να συλλάβουν παρά το πρωτοφανές
ανθρωποκυνηγητό. Ο «μελισσοκόμος» της 17Ν,
έφτασε ένα ωραίο πρωί με ταξί στη ΓΑΔΑ και παραδόθηκε αφού προφανέστατα είχε
πάρει διαβεβαιώσεις ότι η σύντροφός του και μητέρα του παιδιού του δεν θα είχε
καμιά συνέπεια για τις πράξεις του.
Ο Κουφοντίνας από την πρώτη στιγμή φάνηκε δομημένος, πήρε
πάνω του τα πάντα, αποκάλυψε όσα ήθελε και ακολούθησε τη γραμμή του πολιτικού
κρατούμενου και «λαϊκού αγωνιστή». Φυσικός αρχηγός ανάμεσα στους πουθενάδες,
ψυχρός εκτελεστής καταδικάστηκε σε 11 φορές ισόβια και 25 χρόνια κάθειρξη για
συμμετοχή σε 11 δολοφονίες, εκρήξεις, ληστείες και συμμετοχή σε τρομοκρατική
οργάνωση.
Το μόνο που δήλωσε ήταν ότι « η 17Ν ήταν μια υπόθεση πολύ μεγαλύτερη,
από ό,τι προσπαθούν να δείξουν οι εχθροί της και πολύ μικρότερη από αυτό που
μπήκε στο στόχαστρο των διωκτικών μηχανισμών».
Ο Κουφοντίνας, όλα αυτά τα χρόνια δεν έδειξε ίχνος μεταμέλειας
για τις δολοφονίες που διέπραξε. Στο βιβλίο του «Γεννημένος 17Ν», δεν μετανοεί
για τη δράση του· κάνει απολογισμό, την κριτικάρει, απορρίπτει επιλογές,
μεθοδολογίες, μοντέλα που την καθόρισαν, αλλά δεν μετανοεί. Παραμένει θιασώτης
του συνδυασμού της μαζικής με την παράνομη δράση, συνεχίζει να πιστεύει ότι η
ένοπλη επιλογή (πρέπει να) αποτελεί κόμβο της επαναστατικής διαδικασίας. Γι’
αυτό δεν υπεκφεύγει στο ζήτημα των εκτελέσεων που πραγματοποίησε η 17Ν: «Έπρεπε
να γίνουν· ήταν δίκαιες και, ως εκ τούτου, πολιτικά νόμιμες».
Η Δικαιοσύνη, η Πολιτεία, αλλά και η μεγάλη μάζα (παρότι
αδιαμφισβήτητα «αγάπησε» κατά καιρούς τη 17Ν ως τιμωρό) δεν δέχτηκε την
πολιτική υπόσταση των δολοφονιών και αρνείται τον ορισμό «πολιτικός κρατούμενος».
Ο Κουφοντίνας ήταν καταδικασμένος να πεθάνει στη λήθη της ιστορίας
και το ανάθεμα των συγγενών των θυμάτων του, εκεί που τον έστειλε η
συντεταγμένη Πολιτεία. Στη φυλακή ως κοινό ποινικό, ως κατά συρροή δολοφόνο.
Και έτσι θα γινόταν αν το συναίσθημα της εκδίκησης δεν
επικρατούσε στην ευρύτερη πρωθυπουργική οικογένεια, βρίσκοντας βεβαίως πρόθυμη
και τη Γενική Γραμματέα Αντεγκληματικής Πολιτικής κυρία Νικολάου η οποία κίνησε
τη νήματα.
«Η κυβέρνηση υλοποιεί μια πολιτική ατζέντα πάνω στον
συγκεκριμένο κρατούμενο. Μετατρέπει το σώμα του σε μέσο προς σκοπό, έστω και αν
γνωρίζει ότι – από την έξοδο από τον Μεσαίωνα και εντεύθεν – η έκτιση της
ποινής είναι παντελώς άσχετη με τα εγκλήματα για τα οποία έχει κάποιος καταδικαστεί.»
Με λίγα λόγια δεν μπορεί άλλα να ισχύουν
για τον Κουφοντίνα και άλλα για άλλους κρατουμένους. Ο νόμος είναι ίδιος για
όλους και εκεί βασίζεται η αστική δημοκρατία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το
πιστόλι του οποιουδήποτε τρομοκράτη έχει δίκιο!
Δανείζομαι τα λόγια του δικηγόρου Θανάση
Καμπαγιάννη:
«Είμαστε ενώπιον μιας τρανταχτής περίπτωσης
κατά την οποία το κράτος επιδεικνύει τον εκδικητικό πυρήνα του. Για όσες και
όσους πιστεύουν στη δημοκρατία, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα: είμαστε
αντιμέτωποι με μια εμβληματική περίπτωση κατά την οποία η δημοκρατία διαπράττει
απιστία προς τον εαυτό της. Γιατί η δημοκρατία πρέπει να αποδεικνύει, ακόμα και
απέναντι στους αρνητές της, την ηθική της ανωτερότητα. 'Οπως το έγραφε ο
μακαρίτης ο Ανδρουλάκης: «η δημοκρατία ακούει και απαντά, προσπαθεί να πείσει
τον αρνητή της ότι η προσφυγή του στη βία ήταν αδικαίωτη, γιατί οι θεσμοί της
ήταν και είναι αναλλοίωτοι και ζωντανοί».
Τσαλαπατώντας
τους ίδιους της τους νόμους, στην περίπτωση Κουφοντίνα, η δημοκρατία δικαιώνει
αναδρομικά την βίαιη δράση του. Και έτσι ο κρατούμενος, αντί να ηττάται όπως
καμώνονται τα ανδρείκελα της κυβέρνησης, νικάει την ώρα της συντριβής του.»
Ο Κουφοντίνας όπως όλα δείχνουν, δεν θα πεθάνει στο κελί
ξεχασμένος απ όλους πλην των οικείων του. Θα πεθάνει σε απ ευθείας μετάδοση από
το νοσοκομείο μετά από πολυήμερη απεργία πείνας. Ο Κουφοντίνας δεν θα ξεχαστεί.
Θα γίνει σύνθημα σε τοίχους και πανό. Θα γίνει σύμβολο και από θύτης, θύμα της Πολιτείας!
Με τις βλακώδης κινήσεις τους θα μετατρέψουν τον εκτελεστή σε αυτό που
φαντάζεται πως ήταν: Σε θύμα της αστικής δημοκρατίας!
10 Φεβ 2021
Στο μυαλό είναι ο στόχος, το νου σου, ε;
Σιχαίνομαι αυτή τη «μουσική» που ακούνε κάποιες φορές οι
κόρες μου. Την τύπου «θα ήθελα να είμαι ραπ» ή «όταν γίνω μουσική, θα είμαι hiphop”. Δεν ξέρω πώς λέγεται
ως είδος, μάλλον τράπ(!), αλλά είναι πιο ενοχλητική από δίχρονο που ξεμπουκώνει
και με στοίχους ελεεινούς.
Θεωρώ ότι αυτό το πράγμα δεν είναι μουσική και οι… τράπερ
πρέπει να κλειστούν σε μπαρ Χαρλεάδων γκέι μέχρι να τραγουδήσουν Μποφίλιου.
Όταν όμως για πρώτη φορά σήμερα άκουσα για τον «τρομονόμο»
στο τραγούδι που θα ψηφιστεί βάση ευρωπαϊκής ντιρεκτίβας, σάστισα. Θεωρούσα ο
φτωχός ότι αυτά θα μπορούσαν να συμβούν μόνο στη δικτατορία του Μεταξά με το
ρεμπέτικο, ή τη χούντα του Παπαδόπουλου με τα τραγούδια του Θεοδωράκη. Σίγουρα
όχι στην Ευρώπη του 21ου αιώνα.
Με βάση το άρθρο 8 του ν/σ
που έρχεται αύριο στη Βουλή, απαγορεύεται οποιοδήποτε υλικό που ανεβαίνει στο
διαδίκτυο από δημιουργό – καλλιτέχνη ή ακόμα και από οποιοδήποτε χρήστη «να
εμπεριέχει υποκίνηση σε βία ή μίσος & δημόσια πρόσκληση σε τρομοκρατικό
έγκλημα».
Το διαβάζει ο
καλοπροαίρετος «νοικοκύρης» και λέει «μπράβο και ζήτω». ‘Όμως είναι τόσο ανοιχτό
σε διαχείριση που ο κάθε εισαγγελέας, μπάτσος, Χρυσοχοϊδης ή Πλεύρης μπορεί να
το διαβάσει όπως θέλει. Πχ στην Ισπανία με βάση αντίστοιχη νομοθεσία, έχουν
γίνει 76 διώξεις. Σε αρκετούς έχουν αποδοθεί ποινές φυλάκισης. Στίχοι
τραγουδιού που λένε «Δεν θα καταφέρουν να με λυγίσουν» απέναντι στις ειδικές
δυνάμεις, θεωρούνται έως και «ωραιοποίηση της τρομοκρατίας»!
Στη δε Γερμανία από το
2019 και έπειτα, μουσικοί, συγγραφείς, εικαστικοί, ακαδημαϊκοί έχουν διωχθεί με
βάση τον τρομονόμο, γιατί μέσα από το έργο τους κάνουν κριτική ενάντια στην
πολιτική του Ισραήλ απέναντι στους παλαιστίνιους!
Φανταστείτε εδώ που η
λογική είναι «προσλαμβάνω αστυνομικούς δια πάσα νόσο» τι έχει να γίνει! Θα
αναρτάς το «πάγωσε η τσιμινιέρα» και θα μπαίνεις φυλακή εσύ για «δημόσια
πρόσκληση σε τρομοκρατικό έγκλημα» και από τον Νταλάρα μέχρι την κόρη του
Λοϊζου λόγω κληρονομικότητας του αδικήματος. Με βάση το «νομοσχέδιο Λιβάνιου»,
πρώην «Πέτσα», το υλικό που αναρτάται στο διαδίκτυο, όχι απλά θα λογοκρίνεται,
θα «κατεβαίνει», αλλά ο δημιουργός του, ο χρήστης θα διώκεται ποινικά.
Με το νόμο αυτό θεωρείται παράνομο και ποινικά κολάσιμο, ό,τι
δεν αρέσει στους εκάστοτε κυβερνώντες. Που μπαίνει το όριο; Ποιος ορίζει τι
είναι δίκαιο και νόμιμο; Σήμερα η μουσική, αύριο το δημοσίευμα, έπειτα η έρευνα
και στο τέλος η σκέψη.
Διαχρονικός άλλωστε ο στοίχος της Κατερίνας Γώγου: «Ξέρω
πως ποτέ δε σημαδεύουνε στα πόδια. Στο μυαλό είναι ο στόχος, το νου σου, ε;»
Άλλος ένας νόμος που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να περάσει και τον φέρνουν «εν
κρυπτώ» εν μέσω λοκντάουν.
3 Δεκ 2020
Ανάπηροι όχι νεκροί!
στο σβήσιμο του 2020. Διότι όπως θα έλεγε
και ο σωστός, ο ντόμπρος, ο αληθινός Ελληναράς: «έλα μωρέ τώρα, έχεις δει στην
Ακρόπολη ανάπηρο;»
Θα πρότεινα λοιπόν, (κάθε χρόνο τα ίδια, σαν τα κάλαντα ένα πράγμα) ένα challenge για τον πρωθυπουργό μας που
ήταν σήμερα περήφανος, αλλά και για κάθε αξιωματούχο, υπουργό, δήμαρχο, όποιον
τέλος πάντων έχει την εξουσία να βάλει ή να ξηλώσει ένα λιθαράκι σ αυτόν τον
τόπο:
Καθίστε σε ένα αναπηρικό αμαξίδιο, δέστε πάνω του τα ποδαράκια
σας και βάλτε μπιστικούς και συμβούλους να σας πάνε μια βολτίτσα οπουδήποτε. Για
να το κάνετε μόνοι σας δεν το συζητώ καν. Η λέξη αυτονομία είναι άγνωστη για
τον ανάπηρο που ζει στην Ελλάδα.
Αρχίστε από τα απλά: Να πάτε στο περίπτερο της γειτονιάς για
εφημερίδα, στον φούρνο για ζεστό ψωμί ή στο σούπερ μάρκετ για τα βασικά.
-Δεν γίνεται, ε;.. Στο πάρκο για βολτίτσα;
-Σωστά, από πού θα μπείτε…
-ΟΚ, πάρτε μετρό που είναι προσβάσιμο και κατεβείτε στο κέντρο.
-Ούπς, σωστά. Δεν λειτουργούν όλα τα ασανσέρ.
-Πάρτε λεωφορείο!
-Καλά, για πλάκα το είπα. Ταξί;
-Τι εννοείτε «δεν έχουμε ειδικά ταξί και τα άλλα δεν μας βάζουν»;
-Πάει στο διάλο, μπές σε ένα ΙΧ και πήγαινε στην ευχή του Θεού.
-Σωστά, πουθενά δεν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης ΑμεΑ και όπου
υπάρχουν είναι κατειλημμένες από τους «έλα μωρέ, ένα λεπτό θα κάνω».
Προσπαθείστε να πάτε σε μια εφορία, ένα ΚΕΠ, στη ΔΕΗ, στα
δικαστήρια, σε ένα κατάστημα που δεν είναι σε mall, στο σχολείο για τον έλεγχο του παιδιού
σας, σε ένα στάδιο να δείτε τους αγώνες του, σε μια συναυλία, ένα θέατρο, για
μια μπύρα με φίλους, να κάνετε ότι κάνει ένας οποιοσδήποτε αρτιμελής άνθρωπος.
Πηγαίντε στη δουλειά σας!
Πάντα, παντού, θα υπάρχει ένα πρόβλημα που θα σε γυρίζει
πίσω στο σπίτι άπρακτο. Και συνήθως το πρόβλημα λέγεται ή γαϊδουριά ή άγνοια
και ζαμανφουτισμός. Δεν φτάνει να βάλεις μια ράμπα στο κτήριο, πρέπει
να φτάσει κάπως μέχρι αυτή τη ράμπα ο ανάπηρος. Αυτό δεν έγινε ποτέ κατανοητό διότι
κανείς δεν ενδιαφέρεται. Η ράμπα μπαίνει διότι έτσι επιτάσσει ο οικοδομικός
κανονισμός και ουδείς ασχολείται περαιτέρω. Δεν φτάνει να βάλεις μια θέση
στάθμευσης ΑμεΑ. Πρέπει να βάλεις και ράμπες στα πεζοδρόμια. Χρειάζεται αυτό
που λέμε σχεδιασμός και όχι ξεπέτα από κάποιον εργολάβο. Μέχρι και το κτήριο
που στεγάζει τις Επιτροπές πιστοποίησης αναπηρίας (ΚΕΠΑ) το οποίο κατακλύζεται
καθημερινά από ανάπηρους, είναι ουσιαστικά μη προσβάσιμο!
Όλο το κέντρο μαζί με τον μεγάλο περίδρομο του βλαχοδήμαρχου
είναι ουσιαστικά μη προσβάσιμο. Όλες οι δημόσιες υπηρεσίες είναι μη προσβάσιμες,
τα ΜΜΜ είναι μη προσβάσιμα. Για προσπαθήστε να πάτε με ΚΤΕΛ ή τραίνο σε
οποιαδήποτε πόλη της περιφέρειας!
Η Πολιτεία είναι παντελώς απούσα από κάθε τι που αφορά στην
ποιότητα ζωής των ΑμεΑ. Ούτε το θεωρητικά απλό της ταυτότητας – κάρτας αναπήρου
δεν έχουν καταφέρει ακόμα να βγάλουν. Στην χώρα μας ανάπηρος μπορεί να δηλώσει
μόνο όποιος έχει κάρτα στάθμευσης ΑμεΑ! Οι υπόλοιπες κατηγορίες δεν μπορούν να
το πιστοποιήσουν παρά μόνο αν κουβαλάνε μαζί τους ολόκληρη τη χαρτούρα των
ΚΕΠΑ!
Μέχρι και αυτή ακόμα η δωρεάν διέλευση από τα διόδια των
Εθνικών Οδών έγκειται στη διακριτική ευχέρεια των εταιριών και όχι σε νομοθεσία.
Στην Ελλάδα ο ανάπηρος δεν θεωρείται μέλος της κοινωνίας
αλλά απόβλητος σακάτης. Έτσι τον βλέπει η πολιτεία, που θεωρεί ότι ο ρόλος του κράτους
τελειώνει με το επίδομα της πρόνοιας.
Στην Ελλάδα οι ανάπηροι μένουν σπίτι διότι δεν μπορούν να
κυκλοφορήσουν πουθενά μόνοι τους. Επιβαρύνουν τον εαυτό τους, την οικογένειά τους,
τους ανθρώπους τους διότι η κοινότητα, ο δήμος, η περιφέρεια, το κράτος είναι
από πλήρως αδιάφορο μέχρι εχθρικό. Αυτό δεν λύνεται ούτε με κονδύλια ΕΣΠΑ για
να φτιάξουμε περισσότερα «θεραπευτήρια», ούτε με πανηγύρια επειδή θα μπορέσει κάποιος
-επιτέλους- να ανέβει στην Ακρόπολη.
Λύνεται με τον ίδιο τρόπο που λύνονται όλα: την Παιδεία.
Όταν τα παιδάκια θα βλέπουν στο δρόμο τους ανάπηρους σαν
κάτι φυσιολογικό, όταν στα σχολεία θα «διδάσκεται» η αναπηρία ως μέρος της ζωής
μας, όταν κάθε ένας από εμάς καταλάβει ότι από απλή τύχη είναι στα πόδια του
και δεν έχει καθηλωθεί σε αμαξίδιο από κάποιο τροχαίο, εγκεφαλικό, ατύχημα, αρρώστια,
ιατρικό λάθος κτλ όταν καταλάβουμε ότι οι ανάπηροι που αποκλείουμε με τις πράξεις
μας, τις παραλήψεις μας ή… την ψήφο μας δεν είναι μια-δυο περιπτώσεις ανά δήμο
αλλά το 10% του πληθυσμού, τότε ίσως κάτι θα αρχίσει να αλλάζει και εδώ.
1 Ιουν 2020
Ιούνης
Δεν είναι έτσι το καλοκαίρι μας.
1 Μαρ 2020
Αυτοί που αλλοιώνουν τον πολιτισμό μας

Είμαι οργισμένος. Δεν είμαι θυμωμένος, είμαι σίγουρα κάτι παραπάνω. Κάτι που με κάνει να θέλω να κλάψω. Κάτι που με κάνει να θέλω να δράσω. Όχι πολιτικά, όχι συλλογικά, όχι με κοινωνικά πρέπει και δεν πρέπει, αλλά με λύσσα. Με «αποτελεσματική προτροπή», με τρόπο που ο εισαγγελέας θα ξεράσει και ο διασώστης θα γυρίσει με αναγούλα το κεφάλι. Με ανεξέλεγκτη οργή, με πάθος. Με τρόπους που θα προκαλέσουν πόνο. Πολύ πόνο. Και φόβο. Μέγα φόβο.
"- Να μη γαμιόσνα σα τη σκύλα, να μην ήσουναγκαστρωμένη μωρή! Κουνέλες! Εμείς σε γαμήσαμε;»και να τον κάνω να κλαίει σα μωρό από τρόμο.
19 Φεβ 2020
Νόμος είναι το δίκιο του σακάτη!
Παίρνω χθες φίλη δικηγόρο:
Είχα παραμυθιάσει την Κατερίνα ότι πρώτον τέτοια ώρα δεν έχει κίνηση και δεύτερον θα μας πάρει ένα εικοσάλεπτο στην ανακρίτρια, οπότε τα λοιπά ραντεβού της θα τα έβγαζε με σχετική ασφάλεια.
Τζιπούρα Άουντι παρκάρει χαρούμενα κι ανέμελα πίσω από το υπηρεσιακό του Δημάρχου της καρδιάς μας (της καρδιάς Της Σία βασικά – της Κοσιώνη όχι της άλλης των φονιάδων των λαών), παραπίσω έχει μοναχικό κάδο σκουπιδιών, μικρό κενό και μια σειρά παρκαρισμένα πιθανότατα παρανόμως αλλά σχετική ταμπέλα δεν είδα. Αποφάσισα λοιπόν να βάλω το όχημα που είχε αρχίσει να μυρίζει καμένο μέταλλο να κάνει παρέα με τον κάδο απορριμμάτων κάτι που του ταιριάζει πολύ.
Το κλειδώνω όλος κουτσή τσαχπινιά και βαδίζω το δρόμο προς το κτήριο του πλημμελειοδικείου. Κάπου εδώ να πούμε ότι αν δεν είχα κάποιον μαζί μου θα ήταν επιεικώς αδύνατον να τα καταφέρω μόνος μου στην Αθήνα του 2020 σε καινούριο δημόσιο κτήριο…
Βρίζει το μαλάκα το νέοπα που μου πήρε τις πινακίδες και μου λέει να πάω στη υποδιεύθυνση τροχαίας στη Δηλιγιάννη, στον αξιωματικό που είναι εκεί γι αυτή τη δουλειά και θα μου τις δώσουν, «δε μπορεί»…
Μιλάμε για χιλιάδες εργατοώρες χαμένες παράλογα τόσο για τους πολίτες όσο και για τη στρατιά των αστυνομικών που ασχολούνται με αυτό και μόνον.
Τη ρώτησα πόσα κιλά μαλάκας (χωρίς το μαλάκας) είναι ο μπάτσος που παίρνει τις πινακίδες από ένα αυτοκίνητο ΑμεΑ που δεν ενοχλεί κανέναν, πόσο στόκος (με το στόκος) μπορεί να είναι αυτός που δεν του έχει μάθει ότι σκοπός είναι να βοηθάμε όχι να δυσκολεύουμε τον πολίτη… Πόσοι της Τροχαίας χρειάζονται για να βιδώσουν μια λάμπα (αυτό δεν το είπα αν και ήθελα) και γιατί ένας γαμιόλης δεν βρέθηκε να βάλει θέσεις για ΑμεΑ σε χώρο που επισκέπτονται καθημερινά εκατοντάδες πολίτες.
-Πώς θα πάω εγώ αγαπητή μου στην ανακρίτρια η οποία με απειλεί με φυλάκιση και πρόστιμο αν δεν εμφανιστώ; Βάλε μου ένα γαμημένο πάρκινγκ, βοήθαμε αντί να με τιμωρείς.
Βρήκε παιδάκι τώρα να ψαρώσειQ
-Την οποία αποδέχομαι και θέλω να την πληρώσω εδώ και τώρα για να πάρω τις πινακίδες μου.
Για να μην το ξεχάσω επίσης: Δεν γίνεται να τις παραλάβει άλλος παρά μόνο με εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφής! Ερώτηση: Πώς θα πάω μέχρι εκεί για να τις παραλάβω; Απάντηση: Στα παπάρια μας!
23 Σεπ 2018
"Ναι, αλλά επί Χίτλερ είχαμε ασφάλεια"...
Ας δεχτούμε ως έγκυρο το τελευταίο γκάλοπ της metron analysis, ας ξεχάσουμε «καταλληλότητες» και πρωτιές και ας αφήσουμε απλά να μιλήσουν οι αριθμοί:
Στην εκτίμηση ψήφου, η ΝΔ προηγείται με 39,6%, έναντι 25,2% του ΣΥΡΙΖΑ και ακολουθούν: Κίνημα Αλλαγής (8,1%), ΚΚΕ (6,7%), Χρυσή Αυγή (6%), Ενωση Κεντρώων (3,2%), Το Ποτάμι (2,3%), Λαϊκή Ενότητα (1,6%), Πλεύση Ελευθερίας (1,6%), ΛΑΟΣ (1,4%), Ελληνική Λύση (1,4%) και ΑΝΕΛ (1,3%).
Αρθροίζω:
Χρυσαύγουλα 6
Λάος 1,4
Βελόπουλος 1,4
ΑΝΕΛ 1,3
Πάνω από 10% ένα συνονθύλευμα από ναζί, καθαρά φασισταριά, ψεκασμένους και «αγνούς» ακροδεξιούς. Αν βάλουμε στη σούμα τα λιμά των πλεύρηδων, τις διασπάσεις των εθνικιστών, τους αδώνηδες, τους βορίδηδες, τους -πολλούς- «νοικοκυραίους» που τρέμουν κάθε τι διαφορετικό, τους λοβοτομημένους τηλεθεατές των «δελτίων ειδήσεων», τον κάθε «έντιμο κυρ -Παντελή», τότε κοιτάξτε γύρω σας και δείτε πόσο λίγοι είμαστε και αναλογιστείτε τη στιγμή που θα πέσει στο τραπέζι το επιχείρημα "Ναι, αλλά επί Χίτλερ είχαμε ασφάλεια"...
Λυπάμαι μόνο τα παιδάκια μου σ αυτή τη σκατοχώρα.












