16 Νοε 2009

Υφυπουργός σε ρόλο διαφημίστριας πολυεθνικής

από το "Βαθύ κόκκινο"

Η πολυεθνική εταιρία Dixon εγκαινίασε άλλο ένα κατάστημα της αλυσίδας «Κωτσόβολος».

Το γεγονός γνωστοποίησε ευρύτερα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε στο οποίο τονίζει ότι «την εκδήλωση τίμησαν εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας της χώρας, βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και του Τύπου».

Μέχρι εδώ τίποτα το περίεργο θα πείτε. Μια κίνηση που εντάσσατε στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας μιας πολυεθνικής εταιρίας.

Το ζήτημα όμως βρίσκετε στην συνέχεια. Στα όσα αναφέρει το ίδιο δελτίο Τύπου το οποίο παραθέτει τον χαιρετισμό που έκανε σ’ αυτή την εκδήλωση η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφυλοπούλου:

«Η στρατηγική της εταιρίας Κωστόβολος συνάδει με τέσσερις πολύ σημαντικούς άξονες της πολιτικής μας. Καταρχήν είναι μια εταιρία που επενδύει στην ελληνική αγορά δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, ενώ παράλληλα ενδιαφέρεται για τις ανάγκες του καταναλωτή, διαθέτοντας προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε χαμηλή τιμή. Επιπλέον και αναλαμβάνει εξαιρετικές πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος εφαρμόζοντας ωφέλιμες και βιώσιμες πρακτικές»!!!!

Εμείς διαβάζοντας το δελτίο τύπου της πολυεθνικής εταιρίας μείναμε άφωνοι.
Δεν θυμόμαστε ποτέ στο παρελθόν κυβερνητικό στέλεχος και μάλιστα σε υπουργική καρέκλα να διαφημίζει τόσο θερμά και τόσο απροκάλυπτα τις δραστηριότητες ενός πολυεθνικού κολοσσού (στον οποίο ανήκουν ουσιαστικά τα καταστήματα «Κωτσόβολος).

Κόκκινη κάρτα με τη μία για να χει να πορεύεται η κυρία και να σφίγγουν και οι κώλοι άλλων επίδοξων διαφημιστών. Άντε να σε δω Γιώργη μου...